A A A K K K
людям із порушенням зору
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КАХОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ РОДИНИ ПАНКЕЄВИХ КАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ”

ЗА РІК РОБОТИ КОНТАКТ-ЦЕНТР НАЦІОНАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЗДОРОВ'Я ОТРИМАВ ПОНАД 122 ТИСЯЧІ ЗАПИТІВ

Дата: 10.10.2019 10:05
Кількість переглядів: 567

Рік тому в Україні офіційно розпочав роботу контакт-центр Національної служби здоров'я України для інформування щодо трансформації системи охорони здоров'я.


Служба працює за світовими стандартами та повністю міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг.

Зателефонувавши на короткий номер – 1677 – українці дізнаються про хід реформ у медичній галузі, зокрема, як фінансується система охорони здоров'я, як отримати оплачену державою меддопомогу, як закладу укласти договір з НСЗУ тощо.
За рік роботи оператори контакт-центру отримали та дали відповідь на понад 122 тисячі звернень від пацієнтів, лікарів, керівників закладів охорони здоров'я та працівників аптечних закладів. Серед них – 62 % звернень медичних працівників та керівників медичних закладів, а 33 % - пацієнтів.
До ТОП-3 найпоширеніших запитань пацієнтів ті, що стосуються укладання декларацій зі своїм лікарем – це цікавить 77 %. Також багато цікавляться питаннями щодо отримання безоплатних медичних послуг та ліків у рамках програми «Доступні ліки» питання і реформування вторинної та третинної ланки надання медичної допомоги.

Медичні працівники найчастіше консультуються з питань, пов'язаних з порядком внесення змін до договорів, щомісячних звітів фінансування.
Жоден із запитів не лишився без відповіді операторів чи провідного фахівця НСЗУ. Запити, відповіді на які потребують додаткового часу, доправляються до профільних фахівців НСЗУ.

Олег Петренко, голова НСЗУ:

«Національна служба здоров'я України є провідною установою в трансформації системи охорони здоров'я. Ми змінюємо систему на користь пацієнта. І тому надзвичайно важливим для нас є ефективний зворотній зв'язок. Саме для цього рік тому запрацювала наша інформаційно-довідкова служба з коротким номером 1677. За рік вона стала справжньою «вікіпедією» для українців, у якій можна дізнатися все про роботу лікарів первинки, нових правил для пацієнтів, особливості співпраці медзакладів з НСЗУ тощо. Трансформація системи продовжується і Національна служба здоров'я завжди на зв'язку з усіма, кого ці зміни стосуються».


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень